Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Proza
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Gry komputerowe
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(5)
Placówka
Tuchów - Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
Tuchów - Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci i Mł.
(28)
Filia w Siedliskach - Wypożyczalnia
(8)
Filia w Jodłówce Tuchowskiej - Wypożyczalnia
(5)
Tuchów - Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Hikiert Anna
(6)
Graley Sarah
(3)
Kid Cube
(3)
Saboten
(3)
Bitner Jan (tłumacz)
(2)
Gudsnuk Kristen
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Kid Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Monster Sfé R
(2)
Parvela Timo (1964- )
(2)
Pitkänen Pasi
(2)
Purenins Stef
(2)
Sortland Bjorn
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Andrews Stuart
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Behling Steve
(1)
Bovey Leisa
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five Nights at Freddy's : Fazbear frights
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Collins Barry
(1)
Cooper Elley
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deutsch Stacia
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ) Seria uczuć
(1)
Duxbury Sarah
(1)
Dybula Marta
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Gout Leopoldo
(1)
Gout Leopoldo. Geniusz
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Harris Blake J. Autor
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jelley Craig
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kid Cube Pamiętnik 8-bitowego wojownika ; 4
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubicki Marcin (dziennikarz)
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963- )
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Liu Cixin (1963-)
(1)
Liu Cixin (1963-). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Manning James
(1)
Marsh Ryan
(1)
Milton Stephanie
(1)
Monster Sfé R. (1978- )
(1)
Parvela Timo
(1)
Pate Katherine
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Pitkanen Pasi
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Praski Łukasz
(1)
Purenins Staf
(1)
Sager Jonathan
(1)
Sortland Bjorn (1968- )
(1)
Strąkow Michał
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Turlo Donata
(1)
Valente Catherynne M
(1)
Waggener Andrea Rains (1960- )
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Whittle Knack
(1)
Whittle Nakata
(1)
Wrigley Ian
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
9-13 lat
(18)
Młodzież
(18)
14-17 lat
(13)
Dzieci
(10)
6-8 lat
(4)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura fińska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Temat
Kobieta
(1858)
Przyjaźń
(1461)
Rodzina
(1201)
Tajemnica
(1084)
Miłość
(905)
Gry komputerowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(740)
Nastolatki
(736)
Zwierzęta
(701)
Literatura dziecięca polska
(665)
Opowiadanie dziecięce polskie
(628)
Śledztwo i dochodzenie
(603)
Dziewczęta
(588)
Rodzeństwo
(584)
Zabójstwo
(569)
Magia
(560)
Uczucia
(525)
II wojna światowa (1939-1945)
(485)
Sekrety rodzinne
(440)
Powieść młodzieżowa polska
(427)
Trudne sytuacje życiowe
(421)
Dzieci
(412)
Policjanci
(406)
Małżeństwo
(373)
Poezja polska
(349)
Osoby zaginione
(344)
Relacja romantyczna
(343)
Boże Narodzenie
(342)
Psy
(342)
Poezja dziecięca polska
(334)
Literatura polska
(324)
Koty
(320)
Uczniowie
(315)
Matki i córki
(313)
Ludzie a zwierzęta
(303)
Życie codzienne
(303)
Wybory życiowe
(286)
Historia
(280)
Literatura młodzieżowa polska
(265)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(260)
Opowiadanie polskie
(251)
Chłopcy
(249)
Powieść polska
(249)
Zakochanie
(248)
Dziadkowie i wnuki
(244)
Wakacje
(244)
Powieść młodzieżowa angielska
(236)
Podróże
(231)
Przestępczość zorganizowana
(231)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Żydzi
(227)
Fantastyka
(226)
Powieść francuska
(226)
Dziennikarze
(213)
Uprowadzenie
(208)
Pamiętniki polskie
(204)
Ojcowie i córki
(203)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(193)
Prywatni detektywi
(193)
Język polski
(190)
Polacy za granicą
(189)
Pisarze polscy
(184)
Władcy
(180)
Wojsko
(179)
Wojna 1939-1945 r.
(178)
Zemsta
(178)
Arystokracja
(175)
Literatura
(175)
Duchowieństwo katolickie
(166)
Pomaganie
(165)
Seryjni zabójcy
(165)
Marzenia
(161)
Czarownice i czarownicy
(158)
Śmierć
(158)
Pisarze
(156)
Opieka nad zwierzętami
(154)
Dziecko
(152)
Lekarze
(150)
Polska
(149)
Powieść norweska
(149)
Stworzenia fantastyczne
(146)
Dojrzewanie
(145)
Powieść niemiecka
(144)
Wojna
(142)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(140)
Piłka nożna
(139)
Wsie
(139)
Ludzie bogaci
(138)
Powieść dziecięca polska
(138)
Krainy i światy fikcyjne
(135)
Las
(135)
Zabawa
(135)
Walka dobra ze złem
(133)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(132)
Publicystyka polska
(132)
Samotność
(132)
Studenci
(131)
Przedszkolaki
(128)
Katolicyzm
(126)
Kultura
(125)
Mężczyzna
(125)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Fantastyka
(8)
Powieść
(7)
Powieść przygodowa
(6)
Science fiction
(6)
Komiks
(5)
Poradnik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Opowiadania i nowele
(3)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Horror
(1)
Informatyka
(1)
Kryminał
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść młodzieżowa fińska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The person controller.
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niespodziewany atak / Steve Behling ; tłumaczenie Jan Bitner. - Łódź : Ameet, 2022. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Lego Ninjago)
Mistrz Wu nie może się doczekać, by zbadać moce i umiejętności Mistrzów Ognia - Kaia i jego taty Raya, ale niestety ojca i syna bardziej interesuje granie w gry wideo. Co sprawi, że ninja zejdą z kanapy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Na grzbiecie oznaczono jako 1.
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Five Nights at Freddy's : Fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper, Andrea Waggener ; 5)
Cykl "Five Nights at Freddy's : Fazbear frights" (1.W pułapce, 2.Aport, 3.1:35 w nocy, 4.Podejdź bliżej, 5.Odwiedziny królika).
Oto kolejny, jeszcze mroczniejszy tom opowiadań Fazbear Frights z uniwersum gry Five Nights at Freddy's. Nie możesz przegapić tych trzech opowieści, które udowodnią, że zawsze, ale to zawsze może być gorzej… W otchłani ciemności kłębi się śmiertelna wściekłość. Bob tryska gniewem i ma dość swojej rodziny, postanawia więc wywinąć żonie i dzieciom okropny numer. Jego wakacyjny wyjazd okazuje się jednak najkoszmarniejszym pomysłem w życiu. Matt tłumi w sobie wielką złość wywołaną przez liczne nieudane związki, a o problemach zapomina, grając namiętnie w gry wideo. Nie ma pojęcia, co z tego wyniknie… A w Szpitalu Heraklesa, w pokoju 1280, jakaś mroczna siła utrzymuje przy życiu mężczyznę z makabrycznymi oparzeniami na całym ciele i żelazną wolą życia. W piątym tomie opowiadań Fazbear Frights Scott Cawthon, twórca gry i świata Five Nights at Freddy's, przedstawia trzy historie, które zmrożą ci krew w żyłach, nawet jeśli uważasz się za nieustraszonego i masz nerwy ze stali!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Eksperckie porady do najpopularniejszej gry na świecie!.
To był wspaniały rok dla Fortnite'a. Zupełnie nowa wyspa Battle Royale, tryby gry, bronie, pojazdy i więcej postaci z uniwersum Marvela, niż znaleźć można w niejednej filmowej kolekcji! W tej książce zarówno spoglądamy wstecz na niesamowity rok naszej ulubionej gry, ale przede wszystkim dajemy wiele rad, wskazówek i pomysłów na to, co możesz zrobić w niej w nowym roku! Przeglądamy arsenał broni, wybierając te najlepsze i udzielając wskazówek, jak z nich korzystać. Eksplorujemy całą wyspę Battle Royale, przekazując podpowiedzi, gdzie lądować i jak znaleźć ukryte lokacje, które nie są zaznaczone na mapie. Wskazujemy też najlepsze stroje, lotnie, zbieraki i inne ozdoby, które zostały wydane w 2020 roku, byś dobrze wyglądał na polu bitwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Duże Litery)
Tytuł oryginału: The never game.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legenda o Jayu / [autorka: Stacia Deutsch ; tłumaczenie: Jan Bitner]. - Łódź : Ameet, [2021]. - 48 stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Lego Ninjago : nowe historie)
Tytuł oryginału: "The legend of Jay" 2021.
Rok wydania na podstawie strony internetowej księgarni Empik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga ; 5)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 2)
Stanowi część 2. cyklu, część 1. pt.: Gra, część 3. pt.: Rewolucja.
Tytuł oryginału: The con. Tytuł oryginalny cyklu: Genius #2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang wydanie oficjalne.
Komiks, drugi tom cyklu. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret – miażdżarkę mobów. A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-91 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2637)
(Minecraft)
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang Studios wydanie oficjalne.W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Trzecia część przygód z serii „Minecraft. Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Trójka nastolatków, Cahira, Orion i Atria, przemierza wraz ze swoim opiekunem Senanem bezdroża Świata Podstawowego, wyludnionego i zniszczonego przez wrogie moby. Za każdym wędrowcem ciągnie się mroczna i smutna przeszłość. Bliźniaki są sierotami, których rodzice permanentnie wylogowali się ze śmiertelnego serwera. Senan to wygnaniec, bo zamiast bronić osadników ściągnął na nich zombie, a na Atrii ciąży klątwa. Teraz powinna się jej jak najszybciej pozbyć. Inaczej nikt nigdy nie będzie bezpieczny w Świecie Podstawowym. Za dziewczyną bowiem jak cień podąża okrutny mob Wither niszczący wszystko, co spotka na swojej drodze. Przyjaciele nie mają wyjścia, muszą się z nim zmierzyć. Czeka ich walka nie tylko z tą trzygłową kreaturą, ale również z demonami przeszłości, które wciąż tkwią w ich sercach. Cena, którą przyjdzie im zapłacić będzie wysoka, ale nagroda zaskoczy wszystkich… [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. Jedna z najlepszych książek non-fiction, jakie kiedykolwiek czytałem. Paul Tassi, „Forbes” Oparta na relacjach bezpośrednich świadków historia o tym, jak prezes Segi Tom Kalinske postanowił przewrócić do góry nogami branżę gier wideo. Fascynujący opis wydarzeń sprzed ćwierć wieku, obraz spektakularnego starcia Nintendo i Segi oraz świadectwo potęgi nieszablonowej wyobraźni w growym biznesie. Robert Łapiński, wydawca magazynu „PIXEL”, organizator festiwalu Pixel Heaven Jeśli interesujesz się retrogamingiem i historią branży gier wideo, to jest to lektura dla ciebie. Smuggler, „CD-Action” Epoka 16-bitowych konsol niestety ominęła Polskę. Dlatego tym bardziej warto poznać historię wielkiej wojny toczonej w dalekim świecie między miłośnikami Segi i Nintendo. Marcin Kiendra, www.Retrospekcja.net.pl [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Nix.
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The innovators. How a group of hackers, geniuses, and geeks created the digital revolution.
"Innowatorzy" to fascynująca, obejmująca ponad półtora wieku opowieść o tym, jak dochodzi do innowacji oraz jak współpraca i współdziałanie wyzwalają pokłady kreatywności, prowadząc do rewolucyjnych zmian w naszym codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929-052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pamiętnik 8- bitowego wieśniaka (wojownika) / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Jaguar ; 2018. - 249 [3] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika / Cube Kid ; 1)
Na okładce : Runt, wieśniak, który chciał być wojownikiem (tak jak Steve).
Na okładce : Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na tyle okładki : Seria: Pamiętnik 8- bitowego wojownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika/ Cube Kid ; 3)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na 4 stronie okładki: Seria: Pamiętnik 8-bitowego wojownika.
W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego Wojownika / Cube Kid ; cz. 4)
W książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Szkolenie Runta zbliża się do końca!; Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; 1)
Stanowi część 1 trylogii : Wspomnienie o przeszłości Ziemi.
Tytuł oryginału: San ti. Tytuł przekładu: Three-body problem
Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją... Nagroda Hugo (jedna z najbardziej prestiżowych nagród za utwory z gatunku science fiction i fantasy) dla najlepszej powieści za 2014.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej