Psycholodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Tuchów - Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Szymura Błażej (1969-2009)
(1)
Taylor Chris (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(6538)
6-8 lat
(3875)
0-5 lat
(3361)
9-13 lat
(2630)
Młodzież
(2065)
Psycholodzy
(2)
14-17 lat
(1575)
Dorośli
(338)
Rodzice
(115)
18+
(85)
Szkoły podstawowe
(47)
Szkoły wyższe
(28)
Nauczyciele
(24)
Logopedzi
(16)
Szkoły średnie
(16)
Psychoterapeuci
(10)
Klasa 1.
(7)
Szkoły ponadgimnazjalne
(7)
Gimnazja
(6)
Klasa 3.
(6)
Kobieta
(6)
Literatura polska
(6)
5-8 lat
(5)
Pedagodzy
(5)
9-10 lat
(4)
Grupa wiekowa
(4)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(4)
Klasa 2.
(4)
Licea
(4)
Młodzież 14-17 lat
(4)
Nastolatki
(4)
Przedszkola
(4)
Specjaliści ds. kadr
(4)
Szkoły zawodowe
(4)
14-15 lat
(3)
6-9 lat
(3)
Artyści
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa Dzieci
(3)
Klasa 1
(3)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Lekarze
(3)
Literatura angielska
(3)
Literatura brytyjska
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Prawnicy
(3)
Studenci
(3)
Ukraińcy
(3)
dzieci
(3)
14-17
(2)
3-5 lat
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Chłopcy
(2)
Dzieci 6-8 lat
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(2)
Historycy
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7.
(2)
Księgowi
(2)
Literatura dziecięca
(2)
Menedżerowie
(2)
Mlodzież
(2)
Mężczyzna
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Polacy
(2)
Proza
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci
(2)
Uzależnieni
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
6-8 lat, 9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
dzieci
(1)
0 - 5 lat
(1)
0-2 lat
(1)
0-3 lat
(1)
0-5
(1)
0-5 la
(1)
0-6 lat
(1)
13-14 lat
(1)
14--17 lat
(1)
14-1 lat
(1)
19-13 lat
(1)
2+
(1)
3-8 lat
(1)
5-6 lat
(1)
6-8
(1)
6-8, 9-13 lat
(1)
7-13 lat
(1)
8-13 lat
(1)
9-13
(1)
9-13, 14-17 lat
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Mentalizacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Trauma
(1)
Trening twórczości
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Trening twórczości / Edward Nęcka, Aleksandra Gruszka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wydanie szóste zmienione. - Sopot : Smak Słowa, 2019. - 284, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Postępy Psychologii)
SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie ; 2. UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE: 2.1 Klimat grupowy ; 2.2 Porozumiewanie się ; 2.3. Współdziałanie ; 3. ZDOLNOŚCI: 3.1. Abstrahowanie ; 3.2 Dokonywanie skojarzeń ; 3.3 Rozumowanie dedukacyjne ; 3.4 Rozumowanie indukcyjne (analogie) ; 3.5 Metaforyzowanie ; 3.6 Transformowanie ; 4. MOTYWACJE: 4.1. Katalog motywów ; 4.2 Ciekawość poznawcza ; 4.3 Potrzeba naprawiania ; 4.4 Inne motywacje ; V. PRZEZWYCIEŻANIE PRZESZKÓD: 5.1 Widzenie inaczej ; 5.2 Osłabienie wewnętrznej cenzury ; 5.3 Twórcza samoocena ; 5.4 W nowej roli ; 6. ORGANIZACJA I PRZEBIEG TRENINGU.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Empathic care for children with disorganized attachments. A model for mentalizing, attachment and trauma-informed care.
Dzieci, które doświadczyły przemocy fizycznej lub psychicznej, doznały bolesnego odrzucenia czy wielokrotnie zmieniały środowisko opiekuńcze, często wymagają specjalistycznego wsparcia. Wczesna trauma może mieć druzgocący wpływ na rozwój przywiązania, przyczyniając się do powstania jego pozabezpieczanego, zdezorganizowanego stylu. Nie da się odwrócić trudnych zdarzeń, ale można sprawić, by pozostawione przez nie blizny były mniej bolesne i miały mniejszy wpływ na dorosłe życie. W tym praktycznym poradniku autor wyjaśnia, jak sprawować opiekę nad dziećmi i młodzieżą ze zdezorganizowanym stylem przywiązania, zmagającymi się w związku z tym z trudnościami społecznymi, emocjonalnymi i behawioralnymi. Przedstawiony model pracy łączy założenia teorii przywiązania, wiedzę o traumie i podejście mentalizowania z najnowszymi wynikami badań z dziedziny neuronauki. Koncentrując się na znaczeniu więzi interpersonalnych, książka wyposaża czytelnika w umiejętności pozwalające sprawować skuteczną, trwałą i – co najważniejsze – empatyczną opiekę nad najbardziej podatnymi na zranienie, skrzywdzonymi dziećmi. Rozwija praktyczne kompetencje niezbędne do stworzenia opiekuńczego, bezpiecznego środowiska wspierającego zarówno dzieci, jak i ich opiekunów. Książka stanowi cenne źródło praktycznych informacji dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi, które doświadczyły traumy, przemocy czy zaniedbania – w tym dla opiekunów zastępczych, rodziców adopcyjnych, pracowników ośrodków opiekuńczo-wychowawczych, pedagogów, psychologów i terapeutów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej