Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
nieokreślona
(13)
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Tuchów - Wypożyczalnia dla Dorosłych
(11)
Tuchów - Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci i Mł.
(8)
Filia w Siedliskach - Wypożyczalnia
(1)
Filia w Jodłówce Tuchowskiej - Wypożyczalnia
(1)
Tuchów - Czytelnia dla Dorosłych
(8)
Autor
Żarowska-Mazur Alicja
(4)
Wiejak Urszula
(3)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Żarowska-Mazur Alicja. Cyfrowy świat 60+
(2)
Bednarek Józef
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Gonet Maciej
(1)
Harris Blake J. Autor
(1)
Hatter Clyde
(1)
Hoffman Jon
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lassoff Mark
(1)
Machnik Marcin
(1)
Matuk Konrad
(1)
Michalec Bogusław (1972- )
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Orliński Wojciech (1969- )
(1)
Ormsby Eileen
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pytlik Marcin
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sluckin Władysław (1919-1985)
(1)
Strąkow Michał
(1)
Stępień-Słuckin Henryka
(1)
Słowiński Przemysław
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zetter Kim
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Młodzież
(4)
6-8 lat
(3)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Seniorzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Programowanie (informatyka)
(7)
Internet
(6)
Cyberprzestępczość
(3)
Komputery
(3)
Facebook
(2)
Gry komputerowe
(2)
Minecraft
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Baran, Paul (1926-2011)
(1)
Baza danych
(1)
Cybernetyka
(1)
Czytelnictwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Elektronika
(1)
Excel
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Inżynierowie
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Korporacje
(1)
Maxwell, Robert (1923-1991)
(1)
Microsoft Office
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Mitnick, Kevin D. (1963- )
(1)
Murdoch, Rupert (1931- )
(1)
Musk, Elon (1971- )
(1)
Narkotyki
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacje
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pismo
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Programiści
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Płatni zabójcy
(1)
ROBOT (program komputerowy)
(1)
Raspberry Pi
(1)
Scratch
(1)
Smartfon
(1)
Socjotechnika
(1)
Stuxnet (informatyka)
(1)
System wartości
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Tablet
(1)
Technika jądrowa
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telewizja
(1)
Turner, Ted (1938- )
(1)
Uczucia
(1)
Ukryta sieć
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wirusy komputerowe
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Iran
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(6)
Poradniki
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Biografia
(2)
Podręcznik
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Informatyka
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1100)
Edukacja i pedagogika
(359)
Religia i duchowość
(358)
Psychologia
(309)
Socjologia i społeczeństwo
(298)
Informatyka i technologie informacyjne
(28)
Medycyna i zdrowie
(223)
Biologia
(186)
Podróże i turystyka
(165)
Kultura i sztuka
(158)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(157)
Literaturoznawstwo
(153)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(130)
Kultura fizyczna i sport
(114)
Rozwój osobisty
(113)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(110)
Hobby i czas wolny
(104)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(98)
Fizyka i astronomia
(77)
Etnologia i antropologia kulturowa
(69)
Językoznawstwo
(69)
Geografia i nauki o Ziemi
(59)
Filozofia i etyka
(53)
Kulinaria
(53)
Nauka i badania
(46)
Inżynieria i technika
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(28)
Ochrona środowiska
(26)
Transport i logistyka
(25)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Matematyka
(21)
Styl życia, moda i uroda
(21)
Architektura i budownictwo
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Dom i ogród
(17)
Archeologia
(10)
Chemia
(10)
Zarządzanie i marketing
(10)
Relacje międzyludzkie
(3)
Książka z okienkami
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Chemia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Filozofia i systemy filozoficzne
(1)
Fizyka i astronomia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Historia i sztuka
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Literatura dla dzieci od 6-8 lat
(1)
Poradniki
(1)
Religia i duchowość katolicka
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda uroda
(1)
opowiadanie dziecięce
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zadanie: sabotować program nuklearny.
Pierwszy „strzał” zwiastujący erę wojen cyfrowych padł na przełomie 2009 i 2010 roku w zakładzie wzbogacania uranu pod Natanz w środkowym Iranie. Przedstawiciele jednostki ONZ odpowiedzialnej za monitorowanie irańskiego programu nuklearnego zorientowali się, że wirówki służące do wzbogacania uranu zaczęły się psuć na ogromną skalę bez pozornie wytłumaczalnych przyczyn. Nie wiedzieli jeszcze, że kilka miesięcy wcześniej, w czerwcu 2009 roku, ktoś dyskretnie uruchomił niszczycielską broń cyfrową na komputerach w Iranie. Ta broń, nazwana Stuxnet, po cichu wśliznęła się do krytycznych systemów w Natanz z jednym zadaniem: sabotować program nuklearny w Iranie. Nie, to nie jest kolejna powieść science fiction. Na stronach tej książki znajdziesz całą historię tej pierwszej na świecie cyberbroni, od jej genezy za murami Białego Domu do skutków jej użycia w irańskim zakładzie. Przeczytasz też niesamowitą opowieść o geniuszach, którzy zdołali rozwikłać sekret tego sabotażu. Jednak ta książka to nie tylko fascynująco napisana historia Stuxneta. Znajdziesz tu wizję przyszłości cyberwojen i dowiesz się, co może się stać, jeśli Twój świat stanie się celem podobnego ataku. Przekonasz się, że nasza wspaniała cywilizacja Zachodu znajduje się na krawędzi... źródło: okładka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co słychać na fejsie / Alicja Żarowska-Mazur. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 244 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Cyfrowy świat 60+ / Alicja Żarowska-Mazur ; t. 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer / Alicja Żarowska-Mazur. - Wydanie 1. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 31, [1] strona ; fotografie ; 29 cm.
Kiedy powstał pierwszy komputer? Do czego służyła pierwsza programowalna maszyna? Ile informacji zmieści się na kracie pamięci? Czym rózni sie laptop od palmtopa?. Na te i wiele innych pytań odpowie ta seria książek. Oprócz rzeczowych informacji, które wspomagają edukację, młody czytelnik znajdzie w nich mnóstwo zabawnych ciekawostek oraz atrakcyjne zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty i twój komputer / Alicja Żarowska-Mazur. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 256 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Cyfrowy świat 60+ / Alicja Żarowska-Mazur ; t. 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny senior : przewodnik po cyfrowym świecie. - Wdanie III. - Warszawa : Fundacja Digital Poland, 2022. - 256 stron : ilustracje ; 24 cm.
Jesteś seniorem i nie potrafisz korzystać z internetu?. Chciałbyś rozpocząć edukację , ale nie wiesz, od czego zacząć?. Fundacja Digital Poland, z pomocą ekspertów, opracowała przewodnik po cyfrowym świecie. Ta książka jest dla ciebie, przełamuje strach przed nowymi technologiami i w prosty sposób tłumaczy zasady działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej