Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Tuchów - Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Tuchów - Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci i Mł.
(9)
Filia w Jodłówce Tuchowskiej - Wypożyczalnia
(1)
Tuchów - Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Wiejak Urszula
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Bengtsson Milo
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Hatter Clyde
(1)
Hikiert Anna
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Kwan Sherin
(1)
Lassoff Mark
(1)
Marston Mick
(1)
Niemira Karolina
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Vorderman Carol
(1)
Wiltshire Alex
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
9-13 lat
(7)
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
6-8 lat
(2)
Rodzice
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(1861)
Przyjaźń
(1463)
Rodzina
(1202)
Tajemnica
(1085)
Miłość
(906)
Programowanie (informatyka)
(-)
Relacje międzyludzkie
(741)
Nastolatki
(736)
Zwierzęta
(702)
Literatura dziecięca polska
(665)
Opowiadanie dziecięce polskie
(628)
Śledztwo i dochodzenie
(603)
Dziewczęta
(588)
Rodzeństwo
(584)
Zabójstwo
(569)
Magia
(560)
Uczucia
(527)
II wojna światowa (1939-1945)
(488)
Sekrety rodzinne
(442)
Powieść młodzieżowa polska
(427)
Trudne sytuacje życiowe
(423)
Dzieci
(414)
Policjanci
(406)
Małżeństwo
(373)
Poezja polska
(349)
Osoby zaginione
(344)
Relacja romantyczna
(343)
Boże Narodzenie
(342)
Psy
(342)
Poezja dziecięca polska
(334)
Literatura polska
(325)
Koty
(320)
Uczniowie
(315)
Matki i córki
(314)
Ludzie a zwierzęta
(304)
Życie codzienne
(303)
Wybory życiowe
(286)
Historia
(281)
Literatura młodzieżowa polska
(264)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(260)
Opowiadanie polskie
(251)
Chłopcy
(249)
Powieść polska
(249)
Zakochanie
(248)
Wakacje
(245)
Dziadkowie i wnuki
(244)
Powieść młodzieżowa angielska
(236)
Podróże
(232)
Przestępczość zorganizowana
(231)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Żydzi
(227)
Fantastyka
(226)
Powieść francuska
(226)
Dziennikarze
(214)
Uprowadzenie
(208)
Pamiętniki polskie
(204)
Ojcowie i córki
(203)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(193)
Prywatni detektywi
(193)
Język polski
(190)
Polacy za granicą
(189)
Pisarze polscy
(184)
Władcy
(180)
Wojsko
(179)
Zemsta
(178)
Wojna 1939-1945 r.
(176)
Arystokracja
(175)
Literatura
(175)
Duchowieństwo katolickie
(166)
Pomaganie
(165)
Seryjni zabójcy
(165)
Marzenia
(161)
Czarownice i czarownicy
(158)
Śmierć
(158)
Pisarze
(156)
Opieka nad zwierzętami
(154)
Dziecko
(152)
Lekarze
(150)
Polska
(149)
Powieść norweska
(149)
Stworzenia fantastyczne
(146)
Dojrzewanie
(145)
Powieść niemiecka
(144)
Wojna
(142)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(140)
Piłka nożna
(139)
Wsie
(139)
Ludzie bogaci
(138)
Powieść dziecięca polska
(138)
Krainy i światy fikcyjne
(135)
Las
(135)
Zabawa
(135)
Walka dobra ze złem
(133)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(132)
Samotność
(132)
Publicystyka polska
(131)
Studenci
(131)
Przedszkolaki
(128)
Katolicyzm
(126)
Kultura
(126)
Mężczyzna
(125)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
Tytuł oryginału cyklu: CoderDojo nano: Create with code #1.
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciaki na start! : programowanie dla najmłodszych / Konrad Jagaciak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 95 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62/Dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft / "HarperKids")
Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje to podręcznik do gry, z którego można się dowiedzieć, jak opracować, zbudować i modyfikować ponad 20 nowych miniprojektów w Minecrafcie – począwszy od rakiety kosmicznej, poprzez podziemną kolejkę, aż po dżunglowe sanktuarium, latarnię morską czy kuter holowniczy. Książka zawiera szczegółowe instrukcje i diagramy przestrzenne, a każdy projekt ma określony stopień trudności oraz podany szacunkowy czas wykonania, dzięki czemu zawarte tu pomysły będą gratką zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Zdobyta wiedza i umiejętności z łatwością mogą stać się punktem wyjścia do stworzenia własnych imponujących projektów. W serii ukazał się również tom Kompaktowe konstrukcje, z zupełnie innym zestawem fascynujących miniprojektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię programisty jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia wymagania stojące przed programistami, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 174 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. [okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej